humhum's Diaryland Diary

-----------------------------------------------------------------------------------------

0933.事事旦旦

0933.事事旦旦
==============================
除了無線新聞被諷刺「事事旦旦」之外
其實香港不少人均事事「是是旦旦」
亦即簡稱「事事旦旦」
就連自稱全港第一大黨青年部主席上電視客串主持節目
居然也是是旦旦地隨口亂蹹北極有企鵝
令人嘆為觀止
難怪有網友發起北極賞企鵝以及搓企鵝胸導賞團
亞視的《香港亂蹹》又有新題材了
------------------------------------------------
其實考試前後的這一個多月
我也事事是是旦旦做了一個多月行屍走肉
每天就像林公公般做人肉錄音機
每天播放著、接收著以下的說話
「今晚唔返o黎食啦」
「你好,XX保險」
「點解claim唔足?」
「呢個冇得賠」
「你要寫返個病名先得o架」
「你份文件我o地冇收到喎」
「你份文件要三個星期先處理/寄出」
「我寫到明啦喎,點解仲未寄出/收到?」
「你要問返你公司先啦」
「乜你o地呢個病唔賠,o個個痛又唔賠呀?!」
「XX唔響度喎,你留電話我叫佢盡快覆你呀」
「鏹水呀!」
「巴士站呀,唔該」
「光明臺、聖保祿原來係響呢度咋?!」
「母忘六四、薪火相傳、接好民主棒」
「增值呀,唔該」
------------------------------------------------
我也不想事事旦旦
不過剛考完試
讓我抖抖氣吧
==============================
下星期又要準備另一個將於十一月應考的試了
想不是旦也不行呢

03:08 - 2009/06/13 (Sat)

-----------------------------------------------------------------------------------------

previous - next

latest entry

about me

archives

notes

DiaryLand

contact

random entry

other diaries: